Vragen? - Looy&Wood

Elke vraag heeft zijn antwoord...

Bij deze zoveel mogelijk van onze antwoorden!

Over onze producten

Stijlvol en uniek…

Bij ons verhaal heb je kunnen lezen over onze passies voor natuurlijke materialen en vakmanschap. Dit heeft uiteindelijk geleid tot de houten lifestyle gadgets die we nu aanbieden. Unieke stukjes vakwerk, welke stuk voor stuk met persoonlijke aandacht zijn gemaakt.

Hoewel al onze producten uniek zijn, hebben ze één ding gemeen: ze zijn van hout. Hout is prachtig materiaal. Hout is puur, authentiek en toch stijlvol. Maar elk voordeel heeft zijn nadeel. Naast prachtig materiaal is hout ook relatief kwetsbaar materiaal. Tenminste wanneer je het vergelijkt met materialen als metaal of verstevigd kunststof. Hout ‘leeft’ en is gevoelig voor natuurlijke elementen (vocht, kou, warmte, zonlicht) en impact (valpartijen of stoten). Het is dan ook wijs om voorzichtig met onze producten om te gaan, om er zo lang mogelijk van te kunnen genieten!

De producten van Looy&Wood

Service & Retouren

Flexibiliteit en extra’s…

Toch niet ultiem gelukkig met jouw houten gadget? Dan kun je deze zonder reden binnen 14 dagen terugsturen. Wij zijn namelijk pas tevreden als jij blij bent met ons. De retourkosten zijn hierbij wel voor jouw rekening. Daarnaast ontvangen we van tevoren graag even een mailtje ([email protected]) zodat we jou het retoursadres kunnen geven en hier rekening mee kunnen houden. Ow ja, vanzelfsprekend ontvangen wij onze producten in goede staat retour.

Verder bieden wij service door jouw horloge gratis op maat te maken. Op de afrekenpagina kun jij jouw polsmaat doorgeven. Ook is het mogelijk om tegen een kleine meerprijs (€1,75) jouw aankoop te laten inpakken als kado. Tot slot heb je de optie om jouw houten telefoonhoesje, pashouder, iPad case (€9,95) of horloge (€12,95) te laten graveren met een eigen tekst. Een unieke touch aan jouw aankoop! Wel zorgen graveringen ervoor dat de voor een langere levertijd (max 3-4 werkdagen).

Service en garantie bij Looy&Wood

Garantie & Defecten

Zekerheid en oplossingsgericht…

Wij verkopen veel toffe houten gadgets. Wat we niet willen verkopen is krakkemikkige producten. Je mag dus van ons verwachten dat onze handgemaakte houten producten aan jouw verwachtingen voldoen. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn we er uiteraard voor je. Niet alleen omdat het moet van de wet, maar ook omdat we willen dat jij blij met ons bent.

Hoe helpen we je? Op onze producten geldt een garantie van 6 maanden. Een defect product wordt dan dus gewoon vervangen. Dit geldt niet wanneer er sprake is van schade door (onbewust) toedoen van de koper. Wij vragen je dan ook voorzichtig om te gaan met onze producten. Mocht er iets defect gaan buiten de garantieperiode, geen nood! Wij zijn handig en kunnen reparaties zelf uitvoeren tegen lage kosten. Uiteraard is niet alles te repareren, maar we zullen altijd ons best voor je doen.

Garantie bij Looy&Wood

Bezorgen & Ophalen

Snel, veilig en gratis…

Voor het bezorgen maken wij gebruik van PostNL. Denk je niet thuis te zijn? Laat jouw bestelling dan bezorgen bij één van de 2.000 PostNL afhaalpunten. Via deze link kun je het adres van jouw gewenste afhaalpunt opzoeken en op de afrekenpagina als verzendadres invullen.

Normaal gesproken wordt jouw bestelling binnen 1 of 2 werkdagen bezorgd. Rondom feestdagen kan dit bij PostNL wat langer duren. Ook bij verzending naar België duurt het af en toe iets langer. Uiteraard ontvang je van ons ook een Track&Trace code zodat je jouw bestelling kunt volgen (bij horloge, zonnebril, speaker, headphone, stropdas, overige producten gaan via brievenbuspakketje). Ow ja tot slot, bezorging is bij ons gratis! Alleen voor verzending naar België en Duitsland moeten we helaas €2,99 vragen vanwege hogere kosten.

Bezorgen&Ophalen bij Looy&Wood

Betalen & Veiligheid

Betrouwbaar en gemakkelijk…

Helaas, er moet voor jouw nieuwe toffe gadgets ook betaald worden. Dit kan bij ons via iDEAL, Mister Cash, PayPal , Billink Afterpay of SOFORT Banking. Veiligheid is hierbij heilig voor ons. We willen het niet op ons geweten hebben dat er iets gebeurt met jouw geld. Om dit te voorkomen, maken we gebruik van een beveiligde internetbeveiliging. Hierbij worden jouw betalingsgegevens versleuteld via het internet verstuurd. Om te checken of je in deze beveiligde omgeving zit, moet je er tijdens het betalen op letten dat er een groen slotje in de adresbalk van je browser terug te vinden is en er ‘https’ i.p.v. ‘http’ voor ons website adres staat.

Wil je een kortingscode van ons gebruiken? Dan kan dit zowel op de winkelwagen pagina als op de afrekenpagina. De velden hiervoor zijn niet te missen :). Werkt jouw code niet? Laat het dan ons even weten.

Betalen&Veiligheid bij Looy&Wood

Gegevens & Privacy

Eerlijk en handig…

Wanneer je onze onze website bezoekt delen wij cookies uit. Helaas voor jou, geen roze koeken of bokkepootjes. Maar wel tijdelijk bestandjes voor op jouw computer. Dankzij deze cookies hoef jij bijvoorbeeld niet elke keer dezelfde gegevens in te voeren. Handig toch? Ook helpen de cookies ons om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren op basis van inzichten in jouw gedrag. Uiteraard ben je vrij om het opslaan van cookies uit te schakelen, maar dan kan het wel zo zijn dat onze website niet helemaal perfect werkt. En ja, we gebruiken de cookies ook een beetje voor onze marketing…

Daarnaast willen bij een bestelling een aantal dingen van jou weten: naam, adres, telefoonnummer (voor het geval er iets mis gaat) en een emailadres. Het spreekt voor zich dat we jouw gegevens nooit zullen verkopen aan derde partijen.

Gegevens en privacy bij Looy&Wood

Tot slot… Ben je op zoek naar onze algemene voorwaarden? Die kun je hier vinden.